Rodzaj męski kosmitki na portaliku ketmana

Swój ciągnie do swojaka. Normalną koleją rzeczy kosmitka Rapaczyńska wylądowała ostatecznie na portaliku Matki Kurki Maleszki i będzie popychać następny startup. Ino owo zafascynowanie winem wskazuje na Łuczywo🙄 Tylko 18 stycznia to nie Gemini, więc obstajemy przy Rapaczyńskiej.

Rapaczynski

Dobrze. Będę werbował.

Pistacjowy Kosmita ::: sob., 08/15/2009 – 13:51.

Sieci już nastawiłem.

via Ruszmy tyłki i głowy, Redakcja też! | Kontrowersje.net – portal niereglamentowany.

5 myśli nt. „Rodzaj męski kosmitki na portaliku ketmana

    • Ale poczułam zew krwi. Postanowiłam odzyskać polskie obywatelstwo. Miały być wybory prezydenckie i sprawa Tymińskiego dymiła. Poszłam do konsulatu, konsulem w Nowym Jorku był Jerzy Surdykowski, już z nowego rzutu. Wręczył mi do wypełnienia papiery. Były w nich pytania wręcz obraźliwe, na przykład czy wyjeżdżałam kiedyś do Izraela. A co to ich obchodzi? I jakie ma znaczenie? Lubiłam Jurka, ale tak się wkurzyłam, że podarłam mu przed nosem te papiery i powiedziałam, że to skandal. Jak je zmienicie, to się zastanowię. Potem się zradykalizowałam. Uważam, że jeżeli obywatelstwo zabrano mi metodą siłową, powinni je metodą automatyczną zwrócić.

      Wielu tak myśli.

      – A Helenka uważa, że jestem stuknięta. Powiedziałam jej, że jeśli prezydent – wtedy był Kwaśniewski – polskie obywatelstwo przyniesie mi na srebrnej tacy, to się zastanowię. Ale nie przyniósł i nie musiałam się zastanawiać.

      Nic nie będę załatwiać. Wiesz, z czego to wynika? Kiedyś pozamykały mi się klapki na pewne emocje. Ale te emocje zostały i one przekształciły się w zadzieranie nosa. W sprawie polskiego obywatelstwa zadzieram nosa, jestem obrażona i nie mam zamiaru się odobrazić, do czasu kiedy ktoś mnie nie przeprosi.

      via Lubię się byczyć.

      Lubię

  1. Pingback: Rapaczynski watch « Wychodźstwo

  2. Pingback: Przegląd blogów « Ćwierkacz

Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz

