Wolność słowa!

Trudno jest lemingom wyjaśnić istotę problemu związanego z odmową przyznania koncesji na nadawanie na cyfrowym multipleksie dla TV Trwam.
Sam nie jestem zwolennikiem tej telewizji (może dlatego, że obecnie nie mam do niej dostępu), ale radia słucham regularnie i wiem, że te media możemy nazwać wolnymi.

W walce o wolność mediów chodzi nie tylko o TV Trwam, ale także o podstawowe prawo do wolnego wyboru. To ja, za pomocą pilota telewizyjnego, chcę decydować o tym, co obejrzę w telewizji. Nie zgadzam się na to, aby to urzędnik decydował za mnie o tym, co mogę oglądać, a czego oglądać nie powinienem!

Jeżeli TV Trwam spełnia wszystkie warunki konieczne dla przyznania koncesji, to jej brak można uzasadniać tylko i wyłącznie jako działanie polityczne, a na to ja się nie godzę!

 Ertel (nv) 20/04/2012 – 09:32.

via Wolność słowa! | Publicystyka, wiadomości, opinie – Portal niezalezna.pl.

Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz

