Funny kRajowy polglisz

Zazwyczaj jestem hejtowany… W zimie miałem niemiłą utarczkę z jedną z najbardziej popularnych dziewczyn w szkole, a zaczęło się od wstawienia obrazka o tym że natural lepsze od plastiku. Tutaj zaczęła się moja mordęga: przez to że ubierałem koszule w kratę, miałem czasami szalik/arafatkę, włosy miałem na tzw. jednorożca, no przyznam się miałem również w plecaku lusterko -,-” Ale przez to żeby dostać miano „pedała” !? Szczerze pisząc ogarnąłem trochę swój wygląd bo zauważyłem że za bardzo się wyróżniam wyglądem… Teraz wyglądam moim zdaniem „normalnie” jednak hejty pozostały…

via Jak reagować na „hejty”? Zapytaj.onet.pl – Masz Pytanie? My mamy Odpowiedź!.

zszafy.wordpress.com/tag/hejtowac/
Kolejna nowinka (przynajmniej w zakresie nazewnictwa), tym razem nie odnosząca się jedynie do przestrzeni wirtualnej, to hejtowania lub hejterstwo.
stardollowa-rodzinka.blogspot.com/…/hejtowa-wilk-razy-kilka-shejtowali-i. html
5 Sty 2013 W przygotowaniu dwóch długich postów postanowiłam Wam trochę umilić czas i dodać krótką historię o tym, że fortuna kołem się toczy.

Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz

