Wywłaszczenie Danieli z jej pomysłu twórczego

😯 „Roztargniona” adminka przypisała komu popadło cudzy pomysł twórczy i cudze zasługi🙄

  Daniela   10 lipca 2013 09:11

Drogie Koleżanki: Wigo, Tereso, Ulo05,Reniu, Lucynko – chciałam Wam serdecznie podziękować za to, że wykorzystałam w różnym stopniu Wasze pomysły i rady ( w kontakcie bezpośrednim i pośrednim na blogu). Faktem jest, że może doszło do nadużycia określenia ” przy współpracy”, bo pismo zredagowałam sama i możecie się ze wszystkim nie zgadzać, co się w nim znalazło. Nawet nie informowałam Was o tej publikacji, ani nie przeprowadzałam konsultacji, ale widząc prośby zainteresowanych takim wzorem na blogu, postanowiłam podzielić się moją pracą. Raczej powinnam Wam serdecznie podziękować za to, że jesteście i że mogłam skorzystać z Waszych cennych wskazówek i uwag. Oczywiście osoby zainteresowane mogą wybrać i dopasować do siebie, to co uważają za przydatne dla siebie.
Pozdrawiam wszystkich
Daniela

  •    Anonimowy   10 lipca 2013 09:27

    Danielo

    Jestem pełna podziwu, że udało Ci się opracować taką ściągę. To wyłącznie Twoja zasługa, wielkie dzięki. Jeśli pozwolisz to napiszę do Ciebie (mam gdzieś adres e-mailowy) później.

    Teresa z Wrocławia

  •    Anonimowy   10 lipca 2013 09:51

    Życzę, żeby do tego tekstu apelacji można było wkrótce dodać akapit z odsyłaczem do SENSOWNEGO projektu ustawy „wyrównawczej”. A może nawet do obu projektów: senackiego i rządowego.
    Pozdrawiam BOJOWNICZKĘ:)

  •    Ula05   10 lipca 2013 10:10

    Danielo,
    Nie, nie uwazam ze w jakikolwiek sposob moglam przyczynic sie do Twojej wspanialej pracy.
    Gratuluje logicznego polaczenia faktow i zapisow prawnych.

    pozdrawiam serdecznie
    Ula05

Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz

