Podzakładki Zyzki

Komentarz sprzed roku. Jeszcze się uchował, ale z Zyzką nigdy nie wiadomo, więc konotuję. W dodatku jest pod wpisem o „podzakładkach” he he he

     Baszka     3 marca 2013 19:56

Panie Krzysztofie! My to doskonale wiemy. Ale ja już dawno nie utożsamiam Polski, Narodu Polskiego z państwem polskim. Niestety, aparat państwowy nie ma nic wspólnego z narodem i Polakami…Gdybym miała pewność, że moje emerytury zostały wydane na np. leczenie potrzebujących, wyposażenie przedszkola, szpitala, itd, czyli dla narodu, to nawet bym się z tym pogodziła. Większość wcale nie jest tak pazerna jak próbuje nam się wmówić. Ale to nie ja zdecydowałam o uchwaleniu idiotycznego przepisu o możliwości bycia emerytem bez przechodzenia na emeryturę. Bo dla mnie przejście na emeryturę, to rozwiązanie stosunku pracy w związku z … A odpuszczanie walki o przestrzeganie prawa nie pomoże naszej opinii o państwie polskim, nie zmniejszy też marnowania pieniędzy na bzdury, nie zmniejszy wypłat premii dla rządzących, więc moje pogodzenie się ze stratą pieniędzy nic nie da przeciętnemu Polakowi. Najwyżej przekona go, że w tym państwie(nie mylić z krajem) wszystko można zrobić z obywatelem. Nawet wyrok TK zależy od tego, kogo dotyczy. I nie pozwólmy wpuścić się w poczucie winy, że występujemy przeciwko swojemu krajowi, ojczyźnie, rodakom. Bo my walczymy z państwem, które działa na szkodę utrzymujących to państwo (aparat państwa) zwykłym członkom społeczeństwa.

1 marca 2013

Zakładki

Drodzy Państwo!
Stworzyłam dla Państwa dwie nowe zakładki
Obie zakładki są bez podzakładek.

Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz

