Dintojra w kurniku Zyzki

Ale fundusze zostały w kieszeni adminki. Tu rezygnacja.


Komentarze w kurniku Zyzki

  • Podobno P Marek napisal ,,ponaglenie ,,do Sądu wy…
    Podobno P Marek napisal ,,ponaglenie ,,do Sądu wyrok przyszedł szybko!!!

    2014-10-04

  • A czytalam ze P Marek byl na zjezdzie ,teraz taki …
    A czytalam ze P Marek byl na zjezdzie ,teraz taki madry!!

    2014-10-04

  • Macie racje prawie 3 lata pracy Adminki i innych t…
    Macie racje prawie 3 lata pracy Adminki i innych to nic!!!! wszyszy dostali , zwroty,ZAPOMNIELI teraz jest Pan Marek dostanie swoje i o co walczy Ma procetowa,moze miesza????,,, sa sprawy ale kogo to obchodzi ,adminka winna kto jeszcze ??? piszcie.

    2014-10-04

  • Wielka szkoda, ze tak się wszystko kończy. Kochani…
    Wielka szkoda, ze tak się wszystko kończy. Kochani może jeszcze da się uratować Stowarzyszenie. Jak wiemy jest jeszcze wiele spraw. Panie Marku proszę podać gdzie oprócz Bloga można jeszcze czytać informacje na ww temat? Pozdrawiam wszystkich.

    2014-10-04

  • Ja wpłaciłem składki na prywatne konto na 3 mies. …
    Ja wpłaciłem składki na prywatne konto na 3 mies. V-VI-VII. Z członkostwa, po 3 miesiącach nie płacenia, zostanę skreślony, co nastąpi 1 listopada. No i bardzo dobrze. Nie mam zamiaru dłużej uczestniczyć w farsie pt. OSE. Przykro mi, ale to koniec. W pełni podzielam stanowisko i decyzję p. Marka Ołdakowskiego – na tyle, na ile go znam – nie mógł podjąć innej decyzji, aby nie firmować dłuzej swoją osobą OSE. qwerty

    2014-10-04

  • Bzdurne tłumaczenie Pani Adminki.
    Bzdurne tłumaczenie Pani Adminki.

    2014-10-04

  • dziewczyny rocznik 53 przenieście się na jotownię …
    dziewczyny rocznik 53 przenieście się na jotownię , wakcje dawno się skończyły i zacznijmy działać pozdrawiam AP

    2014-10-04

  • Panie Marku ma Pan rację w 100%. Szkoda ,ze Pan ju…
    Panie Marku ma Pan rację w 100%. Szkoda ,ze Pan już nie będzie pisał na tym blogu. Jedynie Pan podszedł do sprawy poważnie . A Adminka przeceniła swoje siły. Przykro ale tak jest i przez to blog znika. est za młoda osobą,żeby ustawiać nas starszych emerytów

    2014-10-04

  • „Podałem za mało argumentów? Więc dla wyjaśni…
    „Podałem za mało argumentów? Więc dla wyjaśnienia powyższego dodam: 1. „10 dni na zapoznanie się z tym dokumentem było wystarczające.” Wystarczające było tylko wg Pani pojęcia, a ja uważałem, że był to za krótki czas. Jestem pewien, że inni podzielą moje zdanie, a nie Pani. 2. Zarząd Stowarzyszenia mógł przygotowywać WSZYSTKO, aby upublicznić, to co wypracuje, PO ZAREJESTROWANIU Stowarzyszenia. Po co? Po to aby nie tracić czasu i żeby członkowie wiedzieli, że Zarząd pracuje a nie zbija gruchy! 3. O tym, że strona może powstać dopiero PO zarejestrowaniu Stowarzyszenia, też można było napisać jedno zadanie do wiadomości wszystkim. To jest…

    2014-10-04

  • No właśnie.Po co ten komentarz skoro ma być poprze…
    No właśnie.Po co ten komentarz skoro ma być poprzednia forma komentowania?

    2014-10-04

  • Byłem ogromnym entuzjastą nowopowstającego Stowarz…
    Byłem ogromnym entuzjastą nowopowstającego Stowarzyszenia i potencjalnym kandydatem na jego członka. Dlatego ściskałem kciuki – aż do bólu, za powodzenie procesu rejestracji w sądzie i mądre działanie w przyszłości. Informacja o uchybieniach proceduralnych i odmowie rejestracji Stowarzyszenia przez sąd jest więc dla mnie ogromnym zawodem, rozczarowaniem wobec aktywu inicjatywnego i smutną refleksją, że ” z tej mąki chleba nie będzie”. Wyjaśnienia osób z aktywu wydają się być w tej kwestii infantylne, mętne i przez to – nieprzekonywujące. W całości i bez zastrzeżeń podzielam więc stanowisko pana Marka (z Zarządu), przedstawione w Jego wpisie na forum DGP. Odnoszę wrażenie, że tylko…

    2014-10-04

  • Na dole tej strony jest zdanie: Twój komentarz uka…
    Na dole tej strony jest zdanie: Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administrację bloga. Więc nic się nie zmieni.

    2014-10-04

Jedna myśl nt. „Dintojra w kurniku Zyzki

  1. 5 października 2014 08:03

    Ten dwu i pół miesięczny urlop,cenzurowanie (nie wiadomo na jakich kryteriach) wpisów na blogu,zero informacji o postępach w rejestracji Stowarzyszenia,spowodowało utratę zaufania do organizatorów i rozwalenie samej jego idei.Szkoda,bo tak jak ktoś już tu napisał, jeszcze nie raz będzie potrzebne nasze wspólne działanie.Ja uważam,że nie można się tak łatwo obrażać.Spory między nami zawsze będą,ale zawsze można się dogadać.Właśnie, wielka szkoda,że ten spór toczył się poza blogiem,bo z tych dwóch wpisów, to właściwie trudno jest go ocenić.Może Pan Marek zbyt emocjonalnie podszedł do sprawy.Przecież to,że potknęliśmy się na początku drogi nie oznacza,że mamy zrezygnować z pójścia nią,to była by głupota.Mój wnuczek właśnie uczy się chodzić i bez przerwy się potyka.Czy dlatego ma przestać uczyć się chodzić?Bzdura! Panie Marku,bardzo pana proszę,żeby Pan jeszcze się zastanowił nad swoją decyzją,bo takich kompetentnych ludzi jak Pan potrzeba stowarzyszeniu.A Adminka,której sporo zawdzięczamy,też nie powinna w takim tonie-jak to zrobiła- odpisywać Panu Markowi na tym blogu i przyznać sie do błędów.Trochę więcej pokory,a mniej niepotrzebnej ambicji.Bardzo proszę wybaczcie sobie,powiedzcie przepraszam dla naszego wspólnego,nie własnego,egoistycznego dobra.Ja przepraszam za chaos,w tym wpisie,ale też emocje mną kierują.Panie Marku, ja jestem z Olsztyna i jako Pana sąsiadka,bardzo Pana proszę o nie opuszczanie nas.Miłej niedzieli wszystkim życzę
    Elżbieta

    Lubię

Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz

